
Hevoset-messut uudisti brändinsä
Uutinen 14.04.2025
Hevoset-messut on uudistanut brändinsä. Uusi brändi ammentaa inspiraationsa hevosten ja ihmisten ainutlaatuisesta yhteydestä ja rakkaudesta hevosiin.
Elämäniloinen ja lämminhenkinen brändi tuo myös esiin hevosalan monimuotoisen yhteisön. Hevoset-messut ovat alan monipuolisin tapahtuma ja jokaisen hevosihmisen vuoden kohokohta. Hevosten ja ihmisten välinen tiivis yhteys yhdistää kaikkia messujen kävijöitä – oli kyseessä sitten keppihevosharrastaja, hevosen omistaja tai hevosalan konkari.
Tehtävämme on tuoda yhteen koko ala, innostaen uusia harrastajia ja tarjoten asiasisältöä ja elämyksiä kokeneillekin hevosihmisille ja ammattilaisille. Messujen slogan ”Yhtä laukkaa messuille” kuvastaa sekin yhteisön tärkeyttä, hevosharrastuksen tuomaa vauhdin ja vapauden tunnetta sekä messutapahtuman houkuttelevuutta, toteaa Heidi Pitkämäki Tampereen Messujen brändi- ja viestintäjohtaja.
Uudistetun brändin logo on klassinen ja värimaailma hienostunut. Tasapainoinen ilme antaa tilaa monipuolisille sisällöille ja viestii vakiintuneen tapahtuman luotettavuudesta. Brändiuudistuksen on suunnitellut art director Pauliina Vesterinen Pauhaus Oy:stä ja luova johtaja Sanna-Maria Sarelius Form Union Design & Strategy Oy:stä.